«Отвори чистимо 40 хвилин!»: Власник готелю з секс-ляльками про майбутнє сімейних цінностей

Секс-лялька – дивне створіння, начебто відсилає найближчим високотехнологічне майбутнє, але при цьому глибоко вкорінене в самих тривіальних фантазіях минулого, як обєкт з пісні групи «Звуки Му». Ми поговорили з власником першого в Росії готелю з секс-ляльками.

Секс-отель 1

– Ух, як справжня! – фотограф Максим невпевнено чіпає за груди жінку років 20. Слідом і я зрушую їй бюстгальтер, мацаю, здригаюся. Пружна, немов справжня шкіра, але тільки холодна.

Власник готелю Дмитро Александров задоволено гмикає:

– Так, так спочатку реагують більшість наших клієнтів – з деяким переляком.

Невеликий будинок в центрі Москви, вхід на першому поверсі. Невелика стійка ресепшн, приглушене світло, низка дверей. Dolls Hotel відкритий вже кілька місяців, але адреса власник не афішує. «Кому треба – той знайде», – коментує Александров. Ми з фотографом навіть підписали документ, згідно з яким не маємо права нікому повідомляти місцезнаходження готелю. За словами Дмитра, це потрібно, щоб не привертати народних активістів, яких зараз багато.

– А так-то попит є, люди йдуть до нас постійно.

Багато в чому популярність готелю пояснюється віртуозною рекламної кампанією. Почалося все з новини про те, що в Москві відкривається «перший в Росії секс-бордель». У готель вишикувалися черги з журналістів. Один написав жалісний матеріал про те, як прийшов в готель з пляшкою коньяку і намагався займатися сексом з лялькою, допомагаючи собі фотографічними спогадами про ночі любові з колишньою подругою. Подруга, в свою чергу, влаштувала скандал в соцмережах через злом її сексуального прайвесі. Ще була замітка про готель з заголовком «Тільки на особа не кінчайте» – зібрала купу переглядів в онлайн. Історія секс-готелю, мабуть, одна з найефектніших рекламних кампаній в історії столичних закладів. Причому галас вийшла абсолютно безкоштовною.

Александров же пояснює, що такий ефект вийшов багато в чому тому, що на початку рекламної кампанії вони з колегами кілька злукавили:

– Звичайно, у нас ніякої не бордель. По суті, це звичайний готель, де ми даємо в оренду ляльок. Ти можеш просто зняти номер за 1200 рублів, поспати на ліжку. Час з лялькою обійдеться в 5000 тисяч рублів. Є виїзний сервіс – доставляємо ляльок на будинок, 15 000 на три години. Деякі, до речі, наших красунь замовляють на парубочі.

Дмитро Александров закінчив столичний Національний дослідницький технологічний університет (МИСиС) і по черзі пробував багато різних бізнесів: наприклад, працював з квітами, займався тюнінгом автомобілів.

– Ідея секс-готелю прийшла мені, коли я прочитав дослідження про те, що до 2030 року більшість людей буде займатися сексом з роботами. Паралельно зясувалося, що в Барселоні вже діє готель, що належить іспанській компанії Lumidolls: там можна орендувати ляльку для близькості. Причому зясувалося, що іспанці прямо в той же самий час шукають партнерів, щоб відкрити по франшизі готель десь ще і за межами їх країни. Тут якраз підвернулася ми.

За словами Александрова, в Іспанії готель працює дуже успішно. Що ж стосується відвідувачів, то десь 30 відсотків з цих людей з якимись відхиленнями.

– Чи не божевільні, але з проблемами в комунікаціях. А у нас були такі приклади: приходить клієнт, розповідає, що у нього дружина-інвалід, а змінювати він їй не хоче. Прийшов до ляльки! І це вже друге питання – вважати за зраду секс з лялькою чи ні … Інший приклад: ми говорили з сексологами, вони запевняють, що через якийсь час шлюбу багато пар замислюються про секс утрьох. Ну погодься, кожен чоловік про це думає хоч раз! За статистикою, спробувавши таке в реальності, багато подружжя розлучається. З лялькою все по-іншому – можна безпечно пробувати. Так що ми збираємося працювати на благо сімей.

Джерело: mhealth.ru

Вхід

Вітаємо! Це форма входу для власників підприємств

Запам'ятатит мене Забули пароль?

Відновлення паролю

Register