Від суботи міський транспорт Києва коштуватиме дорожче. Скільки заборгував столичний метрополітен

Через маленьку зарплату водії не йдуть працювати у міський транспорт

Від суботи в столиці дорожчає проїзд у міському транспорті. Відповідне розпорядження підписав мер Києва Віталій Кличко. Вартість складатиме 8 грн. за разову поїздку, та від 6,30 грн. – за умови користування проїзним квитком або безконтактною карткою. Про це – у сюжеті Радіо НВ.

Термін дії безконтактної картки збільшується із 6 до 12 місяців. Кількість поїздок, одноразово придбаних на пластикову картку, не може перевищувати 50 одиниць, а загальна кількість таких поїздок не може перевищувати 100 одиниць.

Підвищення тарифів на проїзд необхідне, аби втримати водіїв на місцях та вкласти гроші у розвиток інфраструктури міста, заявив очільник столиці Віталій Кличко.

Кількість поїздок, одноразово придбаних на пластикову картку, не може перевищувати 50 одиниць

“У нашому місті один із найдешевших проїздів у всій Східній Європі. Ми робимо цей непопулярний крок, тому що транспортна галузь не може стати ні у якому разі. Нам потрібно ремонтувати 13 станцій метрополітену. Нам треба розвиватися. Але як це робити, якщо у нас немає робочих місць”, – сказав Віталій Кличко.

За словами мера Києва, водії масово звільняються з роботи через низьку зарплату та їдуть на заробітки у Польщу. Один з працівників Київпастрансу Олександр Хомський нарікає, що зарплати не вистачає, аби прогодувати сім’ю.

“Я водив трамвай 33 роки. Немає кому працювати, зарплата низька. Водій 3-го класу отримує 7 тис. грн.”, – розповів Хомський.

Комунальне підприємство Київський метрополітен заборгувало російській компанії Укррослізинг майже 2 млрд грн. Департамент державної виконавчої служби Мін’юсту наклав арешт на майже 2 млрд грн., що перебувають у всіх касах підземки. Через це виникла загроза зупинки роботи метро.

Незважаючи на обгрунтування міської влади, киян підвищення тарифів на проїзд обурило. Напередодні вони вийшли із мітингом під стіни КМДА і намагались пробратися в середину будівлі, де саме відбувалось засідання Київради. Не обійшлося без сутичок із правоохоронцями.

Система громадського транспорту столиці близька до колапсу, заявила співкоординаторка Київської громадської платформи Ольга Гвоздік.

Раніше придбані проїзні квитки чи жетони залишаються дійсними до кінця липня

Вона переконана, що перш ніж підвищувати тарифи необхідно ввести електронний квиток, замінити рухомий склад і розвивати швидкісні види транспорту.

“Колапс – це чорний та сірий кеш в обігу, палаючі маршрутки, тиснява на ключових станціях метро у годину пік. Це коли тобі треба приїхати в одну точку, і ти користуєшся кількома видами транспорту, платиш за це відповідно. Спочатку треба впровадити елетронний квиток, перейти до транспортної політики, що грунтується на часі перебування у транспорті та відстані”, – зазначила Гвоздік.

Після підвищення цін на проїзд у Києві раніше придбані проїзні квитки чи жетони залишаються дійсними до кінця липня. Також пасажири можуть здійснювати проїзд у метро за раніше придбаними пластиковими безконтактними картками.

А от починаючи вже з 1 вересня, раніше придбані жетони та разові квитки старого зразка обміну не підлягають і кошти за них не повертаються.

Джерело: biz.nv.ua

Вхід

Вітаємо! Це форма входу для власників підприємств

Запам'ятатит мене Забули пароль?

Відновлення паролю

Register