lifecell запустив нову послугу для корпоративних клієнтів

 Lifecell запустив послугу інтелектуальної обробки дзвінків

Мобільний оператор компанія lifecell спільно з сервісом аналітики дзвінків Ringostat запустив послугу інтелектуальної обробки дзвінків для корпоративних клієнтів в рамках сервісу Єдина мережа FMC.

Про це пише Інтерфакс-Україна.

У компанії відзначають, що тепер клієнт може вибрати корпоративні GSM номери lifecell, для яких всі вхідні і вихідні дзвінки будуть проходити через віртуальну АТС Ringostat і автоматично фіксуватися в журналі дзвінків. “Це особливо стосується для компаній, в яких частина менеджерів працює поза офісом або є багато філій”, – йдеться у повідомленні.

Також серед нових функцій – фіксація в журналі дзвінків АТС Ringostat дати і часу дзвінка, його статусу (прийнятий, пропущений, голосова пошта і т. д), тривалості, вхідний номер і номер, на який дзвонили, також автоматично відбувається аудіозапис розмови.

При цьому фіксація відбувається непомітно як для абонента, так і для співробітника компанії, а також не впливає на якість зв’язку, додали в lifecell.

Крім того, можна приховати всі прямі номери менеджерів. В цьому випадку при вихідних дзвінках від менеджера клієнта завжди буде відображатися єдиний номер компанії. При вхідних дзвінках також можна налаштувати систему додаткових номерів для співробітників.

Також наголошується, що сервіс Єдина мережа FMC об’єднує телефонні лінії фіксованого та мобільного зв’язку всіх офісів в одну корпоративну мережу. При цьому клієнтам надається внутрішня коротка нумерація.

lifecell (Лайфселл) – входить до трійки найбільших українських операторів мобільного зв’язку. Раніше компанія Астеліт змінила бренд life:) на lifecell. Після ребрендингу компанія змінила свою юридичну назву на Лайфселл для зручності ідентифікації оператора.

Турецька компанія Turkcell викупила 44,9% акцій нідерландської Euroasia Telecommunications Holding, яка володіла Астелітом, у компанії System Capital Management Ріната Ахметова. Тепер Turkcell володіє 100% акцій української Лайфселл.

У 2017 році lifecell отримав 503,6 млн грн чистого збитку в порівнянні з 928,3 млн грн чистого прибутку в 2016 році.

Нагадаємо, що lifecell за перші три місяці 2018 року (січень-березень) збільшив чистий збиток на 29,2% – до 178,2 млн грн з 137,9 млн грн за відповідний період 2017 року.

Джерело: biz.nv.ua

Вхід

Вітаємо! Це форма входу для власників підприємств

Запам'ятатит мене Забули пароль?

Відновлення паролю

Register