Найбільшого в Україні виробника товарів для дому продали грецькій компанії

Компанія з управління активами Horizon Capital продала приналежний їй пакет акцій найбільшого українського виробника товарів для дому Ергопак грецькій компанії Sarantis.

Про це повідомила прес-служба української інвесткомпанії.

При цьому дані щодо угоди в повідомленні не уточнюються.

Ергопак виробляє товари під торговими марками Дрібниці життя, DOMI, Novax, торговою маркою для експортного ринку Акція. Крім власних торгових марок Ергопак виробляє продукцію під власними торговими марками для таких мереж, як Ашан, Білла, Експансія, Метро, АТБ, Фуршет. За даними компанії, в 2017 році оборот Ергопак склав $29 млн, частка експорту – 46%. Вартість підприємства оцінюється в $20 млн.

У 2007 році Ергопак відкрив виробничий комплекс у Каневі Черкаської області. З цього ж року є ексклюзивним постачальником європейського кухонного і прибирального пластика Plafor в Україні.

Horizon Capital повідомила, що з часу входження в Ергопак виручка виробника товарів для дому зросла більш ніж в 15 разів в гривневому еквіваленті. Крім того, компанія розширила виробничі потужності в Україні та модернізувала процес збору і переробки сировини.

“Ергопак здійснив це, і наразі залучив авторитетного європейського стратегічного інвестора в Україну. Це перша компанія сектору FMCG із Західної Європи, яка вийшла на український ринок за останні 10 років. Ми вітаємо Sarantis і впевнені, що вони здобудуть для Компанії ще більше перемог”, – зазначила засновник і головний виконавчий директор Horizon Capital Олена Кошарна.

Раніше Ергопак мав намір придбати український виробник товарів для дому та особистої гігієни корпорація Біосфера (торгові марки Фрекен Бок, Vortex, Фреш Бери, Eventa і інші). Однак угода не відбулася.

Sarantis Group – компанія споживчих товарів, заснована у Константинополі в 1930 році. Дочірні компанії Sarantis працюють у Польщі, Румунії, Болгарії, Сербії, Чехії, Угорщини, Македонії, Боснії та Португалії. Дистриб’юторська мережа налічує близько 65 тис. точок продажів (супермаркети, салони краси й аптеки) в Південній і Східній Європі. Компанія реалізує продукцію власних брендів і є дистриб’ютором низки марок в сегментах Mass Market Cosmetics, Household Products, Health & Care Products. Крім того, Sarantis Group є дистриб’ютором великих європейських косметичних брендів сегмента Luxury Cosmetics (Prada, Nina Ricci, Trussardi, Valentino та ін.). Консолідований оборот компанії в 2017 році становив €343,2 млн проти €329 млн у 2016 році, чистий прибуток зріс на 16,8% – до €28,6 млн. Частка експорту становила 64,4% від загального обсягу продажів.

Джерело: biz.nv.ua

Вхід

Вітаємо! Це форма входу для власників підприємств

Запам'ятатит мене Забули пароль?

Відновлення паролю

Register